КОСТЮМИ, ушити по уникалната технология са новата модна изненада на последното издание на ВИП Брадър. Те са дело на екипа на "Агресия" -компанията, която се грижи за изрядната визия на елита на България. Що се отнася до риа-лити шоуто, тя избира да облича Устата. Той влиза в къщата с цял куфар елегантни дрехи, с които ще "дефилира" пред съквартиранти и зрители, докато е в играта.
Материите на костюмите са леки и удобни. Саката са без хастари и в изчистения силует преобладават стилни спортни детайли. Единият от моделите е от на-мачкана материя, с 20 процента метал, външни джобове и повече копчета. В хит за сезона го превръща и актуалният цвят - тютюнев. Очаква се мъжката половина да завиди на Устата и за ефектното сако от пран памук в пъстро каре в синьо, бяло и червено. "Агресия" изработи за певеца и костюм от луксозната марка "Лоро Пиана" - материята е микс от вълна, мохер и лен в тъмносиньо. Устата ще се фръцка и с любимия си бял цвят - този костюм на водещата къща е с лъскава нишка и контрастни външни шевове.
"Агресия" е единстве-натаунаси е днаот малкото фирми в света, която предлага истинското ушиване по мярка, така както го правят модните асове - почти 100% ръчна изработка по традиционна технология. При нея изкуствените материали са заместени с канаваца от конски косъм. В комбинация с нетретирана вълна дрехата позволява на тялото да диша и приляга безупречно към фигурата. Така облеклото на марката се превръща в етикет за обществен статус, изискан вкус и изтънчен стил. Костюмът или сакото, ушити по мярка, са най-вис-ша форма на лукс в изкуството да се обличаш. Модната къща има привилегията да работи с ексклузивните колекции платове на Dormeuil, Ermenegildo, Zegna, Loro Piana. Клиентите получават дрехите си със специален етикет и своите избродирани инициали на вътрешната част на сакото, а при ризите - на лявата предница.
www.kliuki.net
Материите на костюмите са леки и удобни. Саката са без хастари и в изчистения силует преобладават стилни спортни детайли. Единият от моделите е от на-мачкана материя, с 20 процента метал, външни джобове и повече копчета. В хит за сезона го превръща и актуалният цвят - тютюнев. Очаква се мъжката половина да завиди на Устата и за ефектното сако от пран памук в пъстро каре в синьо, бяло и червено. "Агресия" изработи за певеца и костюм от луксозната марка "Лоро Пиана" - материята е микс от вълна, мохер и лен в тъмносиньо. Устата ще се фръцка и с любимия си бял цвят - този костюм на водещата къща е с лъскава нишка и контрастни външни шевове.
"Агресия" е единстве-натаунаси е днаот малкото фирми в света, която предлага истинското ушиване по мярка, така както го правят модните асове - почти 100% ръчна изработка по традиционна технология. При нея изкуствените материали са заместени с канаваца от конски косъм. В комбинация с нетретирана вълна дрехата позволява на тялото да диша и приляга безупречно към фигурата. Така облеклото на марката се превръща в етикет за обществен статус, изискан вкус и изтънчен стил. Костюмът или сакото, ушити по мярка, са най-вис-ша форма на лукс в изкуството да се обличаш. Модната къща има привилегията да работи с ексклузивните колекции платове на Dormeuil, Ermenegildo, Zegna, Loro Piana. Клиентите получават дрехите си със специален етикет и своите избродирани инициали на вътрешната част на сакото, а при ризите - на лявата предница.
www.kliuki.net
Няма коментари:
Публикуване на коментар