петък, 3 април 2009 г.

ЕЛИТНА МОДНА КЪЩА ВЛИЗА ВЪВ ВИП БРАДЪР

КОСТЮМИ, ушити по уникалната технология са новата модна изненада на последното издание на ВИП Брадър. Те са дело на екипа на "Агресия" -компанията, която се грижи за изрядната визия на елита на България. Що се отнася до риа-лити шоуто, тя избира да облича Устата. Той влиза в къщата с цял куфар елегантни дрехи, с които ще "дефилира" пред съквартиранти и зрители, докато е в играта.
Материите на костюмите са леки и удобни. Саката са без хастари и в изчистения силует преобладават стилни спортни детайли. Единият от моделите е от на-мачкана материя, с 20 процента метал, външни джобове и повече копчета. В хит за сезона го превръща и актуалният цвят - тютюнев. Очаква се мъжката половина да завиди на Устата и за ефектното сако от пран памук в пъстро каре в синьо, бяло и червено. "Агресия" изработи за певеца и костюм от луксозната марка "Лоро Пиана" - материята е микс от вълна, мохер и лен в тъмносиньо. Устата ще се фръцка и с любимия си бял цвят - този костюм на водещата къща е с лъскава нишка и контрастни външни шевове.
"Агресия" е единстве-натаунаси е днаот малкото фирми в света, която предлага истинското ушиване по мярка, така както го правят модните асове - почти 100% ръчна изработка по традиционна технология. При нея изкуствените материали са заместени с канаваца от конски косъм. В комбинация с нетретирана вълна дрехата позволява на тялото да диша и приляга безупречно към фигурата. Така облеклото на марката се превръща в етикет за обществен статус, изискан вкус и изтънчен стил. Костюмът или сакото, ушити по мярка, са най-вис-ша форма на лукс в изкуството да се обличаш. Модната къща има привилегията да работи с ексклузивните колекции платове на Dormeuil, Ermenegildo, Zegna, Loro Piana. Клиентите получават дрехите си със специален етикет и своите избродирани инициали на вътрешната част на сакото, а при ризите - на лявата предница.

www.kliuki.net

Няма коментари: